Popular Posts

Wednesday, February 16, 2011

ინფორმატიკა

ზოგიერთი 10,000 ადამიანი მსოფლიოში გამოყენების ვერსია ვებ მსგავსად სხვა: ეს ოპერაცია ხმით მეტი ტელეფონის საშუალებით. სახელად "სალაპარაკო ვებ," ეს არის შედეგი IBM კვლევითი პროექტის ცდილობს ხელახლა შექმნა თვისებები და ფუნქციები ტექსტური მსოფლიო აბლაბუდა ადამიანებს განვითარებად რეგიონებში დაბალი დონის ცოდნა და ტექნიკური უნარები.
ოთხი წლის შემდეგ პირველი პროტოტიპი გამოვიდა, წარმოთქმული ვებ ნაწილია ყოველდღიური ცხოვრების მომხმარებლებს ოთხ ინდოეთის შტატები და მისი ნაწილების ტაილანდი და ბრაზილია. ეს ხალხი გამოვიყენოთ რომ ისწავლონ რამ, როგორიცაა ადგილობრივი მარცვლეულის ფასები ან სამუშაო ადგილების. წლის სასაუბრო ვებ, სატელეფონო ნომრების შეცვლის მისამართები. პირს შეუძლია მოვუწოდებთ, რათა ხმა საიტზე და მოუსმინეთ ან ჩანაწერის ფაილი.
ახლა პროექტის გადის განვითარების ეტაპზე, რომ სარკე ერთი ჩვეულებრივი ვებ ისტორიაში: დებიუტი ძებნა როგორც გზა ნავიგაცია მზარდი ორგანო ფაილი.
"როგორც რაოდენობის ხმა საიტების იზრდება და ისინი უფრო მეტი ფაილი, ხალხს სჭირდება გზა ვიპოვოთ ის რაც სურს სწრაფად", ამბობს Nitendra Rajput, უფროსი მეცნიერ ერთად IBM კვლევის ინდოეთი. Rajput იყო ადრეული თანამშრომლის შესახებ ვესაუბრეთ ვებ ერთად პროექტის დამფუძნებელი Arun Kumar.


ხმა საიტზე გარკვეული სტრუქტურა: მაგალითად, როდესაც ადამიანს მოუწოდებს, რათა ატვირთოთ საიტზე, მათი ურთიერთქმედება ავტომატიზირებული სატელეფონო სისტემა, რომელიც იღებს ხმოვანი ბრძანებები და მოთხოვნა მომხმარებლის შექმნა სათაური მათ საიტზე და დაამატოთ მონაკვეთებზე განსხვავებულ ინფორმაციას. თუმცა, მოსმენის გრძელი ხმოვანი შეტყობინებებისათვის არის არაეფექტური და ძვირადღირებული, ამბობს Rajput.
"ჩვენ გვინდა, რომ თქვენ რომ შევძლოთ ლაპარაკი პესტიციდი სახელი, მაგალითად, სწრაფად იპოვოს შინაარსის შესახებ, რომ," ამბობს ის. მაგრამ დაპროექტება საძიებო სისტემა, რომელიც მუშაობს როგორც რომ შორს არის მარტივი. Voice-აღიარება ტექნოლოგიის გამოყენება შესაძლებელია მიიღოს პირის საძიებო ტერმინი, და იგი ემთხვევა წინააღმდეგ წინასწარ დამუშავებული მაჩვენებელი ჩაწერილი ხმა საიტებზე. მაგრამ წარმოდგენის შედეგების გამოწვევა. "ჩვენ არ შეიძლება ეს წაიკითხა სია 20 შედეგი. დასჭირდება ძალიან დიდხანს და ხალხი არ გვახსოვს ყველა," ამბობს Rajput. "იმის ნაცვლად, ეს [უნდა] გითხრათ მომხმარებლის მას, რომ ბევრი, და თუ როგორ უნდა ვიწრო, ისინი".
მომხმარებლის არის კითხვები, რომელიც კატეგორიაში სურთ ფილტრი შედეგების მიხედვით მაგალითად, სახელი, პირი, რომელიც ფლობს საიტზე, ადგილი იგი შეიქმნა, ან თუ საძიებო ტერმინი აღმოაჩინეს განყოფილების სახის, forმაგალითად აცხადებს ამბები, ან კითხვა ან პასუხობდა კითხვას. ეს ნაბიჯი მეორდება, სანამ არსებობს ხუთი ან ნაკლები შედეგები, სადაც წერტილი ისინი ყველა წაიკითხა, რომ მომხმარებელს, რომელიც შეგიძლიათ აირჩიოთ თუ რა სურთ "მოძიება", რათა.

No comments:

Post a Comment